Waarom heeft Tarzan geen baard? In de jungle zijn toch geen scheermesjes of scheerapparaten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
Kimath
12 jaar geleden
Haha, leuke vraag.
gvrox
12 jaar geleden
Nou, die aap is heel handig met een pincet... :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is toch verzonnen. Zo'n vraag heeft toch geen zin. Vrouwen hebben in films ook altijd geëpileerde wenkbrauwen en geschoren oksels al zitten ze op een onbewoond eiland

Antwoorden (9)

Omdat tarzan verzonnen is en dus niet bestaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zover was hij zelf ook al, denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanwaar deze vraag dan?
Als je dit serieus meende dan een scherpe steen of een slag tand maar kom op dit meen je niet ofwel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is maar een filmfiguur en in films kan blijkbaar alles. Tarzan zou er echt niet aantrekkelijk hebben uitgezien met een ongebreideld gegroeide baard en dan zou niemand hebben gekeken. Films worden gemaakt om er aan te verdienen en als er niemand gaat kijken houdt het al snel op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tarzan in natuurlijk een fictief verhaal, geschreven door Edgar Rice Burroughs. Een zoals in alle verzonnen verhalen kun je de waarheid naar je hand zetten. Tarzan is in de originele verhalen een grote, zeer atletisch gebouwde blanke man, met grijze ogen en zwart haar. Hij is zeer intelligent en leert makkelijk en snel een nieuwe taal. Tarzan houdt een jeugdig uiterlijk door de bijzonder pillen die hij (en ook zijn vrouw Jane en aapje Nkima) slikt. Misschien dat hij daardoor ook verder niet behaard was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de film ziet hij er niet erg oud uit, misschien is hij gewoon laat met de baardgroei. Maar de tekenaar heeft gewoon zijn intepretatie van Tarzan getekend, en blijkbaar was dat zonder baard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste omdat Tarzan verzonnen is, en ten tweede omdat er genoeg scherpe dingen te vinden zijn en anders scherp gemaakt kunnen worden door te slijpen aan een rots.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat Jane Tarzan niet knap vindt met baard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat Tarzan nog net niet in de puberteit zit en dus nog geen baardgroei heeft. Nee even serieus, Tarzan word gewoon zonder baard gefilmd. Maar als de acteur die de rol van tarzan vertolkt zich een week niet scheert en vervolgens weer op het witte doek beland dan heeft Tarzan net zo goed een baard hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat er in films vaak elementen zijn die eigenlijk niet helemaal kloppen.
Bijvoorbeeld de actrice die na een zware storm nog een perfect kapsel heeft, of na drie maanden op een onbewoon eiland te hebben gebivakkeerd, nog strak in de make up zit.
Dit omdat het de film aantrekkelijker maakt.
Het is niet echt romantisch als Tarzan en Jane voor het eerst zoenen en Tarzan heeft een enorme baard.
De kijker vindt dat ook vies namelijk;)