Mag een lid van het koninklijkhuis naakt in de Playboy en zo niet, waarom niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zou zeggen; waarom niet? We leven tenslotte in een vrij land. Probleem is alleen dat we te spastisch doen rondom "hoogwaardigheids bekleders" . Ik zeg altijd maar; ze zijn uit hetzelfde vlees en bloed gemaakt en geloof me dat er ook bij leden van bv het koninklijkhuis bepaalde zaken graag kriebelen als ze dergelijke reportages zien. Het punt is alleen dat zowel zij als andere vertegenwoordigers van ons land altijd serieus genomen moeten worden dus het zal nooit en te nimmer gebeuren. Maar laat ze in vredesnaam een eigen leven leiden en net als jij en ik leuke dingen doen. (zoals een vakantiehuis kopen).

Alleen een 'lid' van het koninklijk huis zal niet in de Playboy verschijnen, dat is een andere doelgroep. maar hoe dan ook: het is not done, en zal nooit done zijn...

Het is natuurlijk niet volgens de etiquette, maar het lijkt me sterk dat er regels voor zijn. Dus, ja, ik geloof dat het mag. Wettelijk, dus, nog wel, in elk geval. Maar ik de hele regering zal ermee gemoeid zijn mocht Máxima het in haar hoofd halen zoiets te doen. Of Beatrix, natuurlijk. Watch out Patty...

ik denk dat het zeker mag en dat heffner daar blij mee is, vekoopcijfers, maar ik denk niet dat iemand van dat milieu in de playboy wil staan

Het zou niet gepast zijn voor ons koningshuis,en het zal ook niet gebeuren daar wordt wel voor gezorgd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100