Ik zou zeggen; waarom niet? We leven tenslotte in een vrij land.
Probleem is alleen dat we te spastisch doen rondom "hoogwaardigheids bekleders" . Ik zeg altijd maar; ze zijn uit hetzelfde vlees en bloed gemaakt en geloof me dat er ook bij leden van bv het koninklijkhuis bepaalde zaken graag kriebelen als ze dergelijke reportages zien.

Het punt is alleen dat zowel zij als andere vertegenwoordigers van ons land altijd serieus genomen moeten worden dus het zal nooit en te nimmer gebeuren.
Maar laat ze in vredesnaam een eigen leven leiden en net als jij en ik leuke dingen doen. (zoals een vakantiehuis kopen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Alleen een 'lid' van het koninklijk huis zal niet in de Playboy verschijnen, dat is een andere doelgroep.

maar hoe dan ook: het is not done, en zal nooit done zijn...
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niks meer aan toe te voegen +1
AWM
14 jaar geleden
Een beetje flauw van me, maar de vraag was of het *mag*.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het er mee eens dat het 'not done' en niet wenselijk is, maar dat is geen antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, die woordspeling 'lid' +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb je dan idd weer gelijk in Antwoordmann
Het is natuurlijk niet volgens de etiquette, maar het lijkt me sterk dat er regels voor zijn.
Dus, ja, ik geloof dat het mag.
Wettelijk, dus, nog wel, in elk geval.
Maar ik de hele regering zal ermee gemoeid zijn mocht Máxima het in haar hoofd halen zoiets te doen.
Of Beatrix, natuurlijk. Watch out Patty...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat het zeker mag en dat heffner daar blij mee is, vekoopcijfers, maar ik denk niet dat iemand van dat milieu in de playboy wil staan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou niet gepast zijn voor ons koningshuis,en het zal ook niet gebeuren daar wordt wel voor gezorgd.