ik heb veel op internet gelezen dat de laatste show van hans teeuwen (spiksplinter) als "vrij zwak" wordt gezien. Weet iemand waarom?

ik vond z'n laatste show namelijk helemaal niet veel afwijken van de vorigen...;)

Weet jij het antwoord?

/2500

Nou, precies daarom. De eerste shows waren verrassend, o.a. door zijn debiele gedrag, typetjes, grof taalgebruik en geschreeuw. Maar het is nu allemaal een beetje uitgemolken. Dus niet meer zo leuk als in zijn beginjaren. Toegevoegd na 1 minuut: "Nou, precies daarom" was een reactie op het eerste antwoord, zie ik nu. Ik dacht dat het de toelichting op de vraag was :) ..verkeerd gezien. Toegevoegd na 1 minuut: Pfffff... dat was het dus ook hahaha.. toch goed gezien.

Juist omdát hij niet afwijkt, wordt het als een tegenvaller ervaren. Ik citeer: 'Hij is terug. Zeven jaar na zijn laatste cabaretvoorstelling in Nederland staat Hans Teeuwen weer op de planken. Zijn afwezigheid heeft hem misschien nog wel groter gemaakt dan hij al was. Dat schept torenhoge verwachtingen, die hij met Spiksplinter helaas niet waarmaakt.' Overigens is niet iedereen negatief; zie bron 2. Hier zeggen ze juist dat omdat hij zo herkenbaar is, het lijkt alsof hij niet weg is geweest. Het is dus maar net hoe men het interpreteert!

Hij is niet meer dan een kleuter die hard schreeuwt en lelijke woorden zegt. In het begin wat verrassend voor een volwassen uitziende man, maar het verveelt nogal. Die kleuters hebben we vaker gehoord.

Vooral het contrast met de opname van Herman Finkers dat vlak daarvoor op de TV te zien was maakte dat het optreden van Teeuwen wat mager afstak. Toegevoegd na 1 minuut: dat = die :-s

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100