Wat was Steve jobs laatste Creatie?

Welk Apple product had Steve jobs als laatste ontworpen? Ik denk persoonlijk de iPad 2, maar het kan ook een klein stukje voor ze dood de iPhone 4S zijn. (iPhone For Steve)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het schijnt dat hij ook een visie heeft gegeven op de volgende generatie macbooks.
Dus het laatste product wat hij heeft 'ontworpen' is nog niet uitgekomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Steven ontwierp zelf niet echt iets, hij liet dit eigenlijk altijd doen. En gaf daar dan feedback op. Of hij gaf aan wat het moest kunnen en hoe het er uit zou moeten zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is is de iphone 4s geweest
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat het moet kunnen en hoe het er uit moet zien, dat heet ontwerpen
Ik denk dat het laatste wat hij gecreëerd heeft, een iDrol was.