Wat is er gebeurd met Raffaela?

De winnares van Idols 2006. Je hoort en verneemt niks meer van haar. Ik wil weten wat is er met haar gebeurd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Op 24 augustus 2006 beviel Paton van een dochter, genaamd Beautiful Hope [2]. Op 22 maart 2007 werd er een pasgeboren ringstaartmaki in het Dierenpark Emmen naar haar vernoemd. Begin juni 2006 nam Paton met Paul de Leeuw een duet op, het lied Mijn houten hart van De Poema's. Paton en De Leeuw zongen deze single ook al eerder bij het programma Mooi! Weer De Leeuw. Later opende Paton een cafe in Sneek, genaamd Cafe De Kletser. In 2008 werd dit pand door een grote brand verwoest. In 2010 werd het weer geopend door presentatrice Manon Thomas, onder de oude naam Cafe de Sneker Pan.

Haar eerste single werd een nummer 1-hit, maar daar is het bij gebleven. Ze bracht nog singles uit, maar dat werden geen hits. Rafaëlla is tot nu toe een eendagsvlieg qua hitsucces.

In 2010 doet ze mee aan een nieuwe talentshow genaamd "The voice of Holland". Hiermee hoopt ze 'herontdekt' te worden en om te kunnen groeien als zangeres.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze doet mee aan the Voice of Holland.

Wat inderdaad betekend dat haar carrière nog niet echt van de grond is gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toevallig doet ze nu mee met the Voice of Holland, maar ze zei dat ze een kindje had gekregen en daarom niks meer van zich liet horen en met the Voice of Holland het weer wil proberen. Ze is overigens wel door!