Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kun je een jack sparrow kostuum kopen? (een goeie replica)

Ik maak heel graag filmpje met mij Bff en we willen graag kostuums en we zijn fans van jack sparrow?
weet U een site...?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

waar je ze kunt kopen weet ik niet, wellicht in een kledingverhuurbedrijf, maar op www.naaipatronen.nl kun je wel patronen vinden om vele leuke kostuums te maken, ook deze volgens mij.... Woon je in de buurt en wweet je niet hoe te maken dan wil ik je er eventueel nog wel bij helpen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan bij Blokker gaan kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kant en klaar kopen kan haast niet, dus koop de juiste elementen. Kijk naar de belangrijke stukken, de knopen bv.
Koop een leuk jasje en ga naar een fourniturenzaak om de moie gouden knopen te kopen.
Kijk ook naar het type broeken en schoenen, en leuk ze op met riemen, en mooi knopen.
Bij JS is vooral het haar en de make-up heel belangrijk. Dus concentreer je daar vooral op. Met de kleding zit je met broeken, kielen, hemden en jasjes al snel goed als je het in bruin en grijstinten houd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op het internet heb je feestbeest, daar kun je heel veel kleding kopen. echt een aanrader , er zijn zoveel verschillende thema s dat ik gewoon uit alle categorieën een pak samen stel, als ik iets nodig heb voor de spooktocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk en hoop voor je dat ze ze misschien wel in grote steden hebben. Tenslotte kent iedereen Jack sparrow.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor prijs heb je in gedachten? xD
Deze lijkt anders nog behoorlijk(maar behoorlijk prijzig):
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahah geweldig zoiets
Ik heb het orginele kostuum in Amerika gezien in Disney World haha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding