Dit zijn alle rollen die Rowan heeft gehad.
Let op! Dit zijn INCLUSIEF televisie series:

1979 Canned Laughter Robert Box/Dave Perry/Mr Marshall televisiefilm
1979-1982 Not the Nine O'Clock News Diverse rollen televisieserie
1980 Peter Cook & Co. Diverse personages televisiefilm
1983 Dead on Time Bernard Fripp
1983- Blackadder The Blackadder - Prince Edmund, Duke of Edinburgh televisieserie
1983 Never Say Never Again Nigel Small-Fawcett
1986- Blackadder II Lord Edmund Blackadder televisieserie
1987- Blackadder the Third Edmund Blackadder, butler van de randdebiele prins-regent televisieserie
1988 The Appointments of Dennis Jennings Dr. Schooner
1988 Blackadder's Christmas Carol Ebenezer Blackadder/Lord Edmund Blackadder/Edmund Blackadder, Esq./Cmdr. Edmund Blackadder televisiefilm
1988 Blackadder: The Cavalier Years Sir Edmund Blackadder televisiefilm
1989 Hysteria 2! Shakespeare's Manager televisiefilm
1989 The Tall Guy Ron Anderson
1989- Blackadder goes Forth Capt. Edmund Blackadder televisieserie
1990 The Witches Mr. Stringer
1990-1995 Mr. Bean Mr. Bean televisieserie
1991 Bernard and the Genie Charles Pinkworth televisiefilm
1992 Comic Relief: (I want to be) Elected Mr. Bean videosingle, 1 videoclip en 2 sketches, met o.a. Bruce Dickinson
1993 Comic Relief: The Invasion of the Comic Tomatoes Mr. Bean televisiefilm
1993 Hot Shots! Part Deux Dexter Hayman
1994 Four Weddings and a Funeral Father Gerald (bij het 2e huwelijk)
1994 The Lion King Zazu the Hornbill (stem)
1995 Full Throttle Sir Henry 'Tim' Birkin televisiefilm
1995 Comic Relief: Behind the Nose Mr. Bean televisiefilm
1995-1996 The Thin Blue Line Insp. Raymond C. Fowler televisieserie
1997 Bean: The Ultimate Disaster Movie Mr. Bean
1999 Blackadder: Back and Forth Lord Edmund Blackadder/King Edmund III/Blackaddercus
2000 Maybe Baby Mr. James
2001 Comic Relief: Say Pants to Poverty (Popsters segment) televisiefilm
2001 Rat Race Enrico Pollini
2002 Mr. Bean: The Animated Series Mr. Bean (stem) televisieserie
2002 Scooby-Doo Emile Mondavarious, directeur van Spooky Island
2003 Comic Relief Martin Bashir televisiefilm
2003 Johnny English Johnny English
2003 Love Actually Rufus, juwelenverkoper
2005 Spider-Plant Man Peter Piper/Spider-Plant Man televisiefilm
2005 Keeping Mum vicaris Walter Goodfellow
2007 Mr. Bean's Holiday Mr. Bean
2011 Johnny English Reborn Johnny English
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handige site voor dit soort informatie: Internet Movie DataBase..

http://www.imdb.com/name/nm0000100/

Toegevoegd na 56 seconden:
Op deze site staan alle films series etc waar atkinson een rol heeft gespeelt en tv shows waarin hij geweest is.
Bronnen: