Door haar muziek, vooral toen ze jonger was en nu is ze beroemd door de (domme) dingen die ze heeft gedaan.. Dit zie je ook bij andere sterren, zoals Amy Winehouse en Lindsay Lohan. En de pers aast op die dingen die ze doen. Maar nu heeft Britney een comeback.. ik hoop dat ze weer als normaal wordt gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door de Mickey Mouse club en de hit daarna: Baby One More Time, was dat geloof ik.

Toegevoegd op 29-05-2009 19:08:57
En natuurlijk door haar sexy image.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Britney heeft een aantal fantastische eigenschappen; ze is authentiek. ze is vriendschappelijk en een mooie seksie vrouw. Ze kent geen taboes, ze is gewoon en natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In elk geval *niet* door haar zangtalent.
14 jaar geleden
Antwoord van mijn vriend: omdat het een lekker ding is.
Tja... Mijn mening is: ze werkt hard, kan dansen en entertainen, maar helaas niet zingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat er nog niemand zo gejankt heeft als zij, die daar tegelijk een babyface bij kon trekken, en klinkt alsof ze al 2 jaar niet meer kan poepen.
er was nog niemand die dat kon daarom is het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door 1 nummertje "Oops I did it again" te zingen met weinig kleding aan.
Voor de rest was het niet erg fraai waardoor ze bekend is.
Onder invloed rijden en heel aso gedrag.
Dus dat kunnen jij en ik ook.
Nee, dank je! Dan maar niet beroemd!