welke bekende nedelanders hebben merkwaardige of geflopte zijpaden in hun carriere bewandeld?

ik de trant van ron brandsteders zang activieteiten zoek ik andere voorbeelden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ron Brandsteder kwam tijdens de jaarwisseling met heel andere activiteiten in het nieuws
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dan ik ben zeer benieuwd weke dat waren ik heb er niets van mee gekregen

Het beste antwoord

Peter Jan Rens zegt zelf een succesvolle televisiecarrière te hebben opgebouwd in Azië, maar volgens zijn voormalige zakenpartners is daar niets van waar. 'Meneer Kaktus' is door een seksverslaving in de problemen gekomen. "Iemand wilde hem laten vermoorden."

De voormalige zakenpartners Lex de Groot en Ron Smoorenburg doen in het weekblad Privé een boekje open over Rens. Zo zou geen enkel bedrijf of programma van hem in het Verre Oosten van de grond zijn gekomen en zou hij meer oog hebben gehad voor de mooie dames in de massagesalons. Peter Jan zou zelfs een seksrelatie hebben gehad met een Thaise vrouw. "Rens woonde in Bangkok samen met Wan, een opgepikt hoertje uit een massagesalon, en haar puberdochter. Hij maakte zijn Nederlandse vrouw Joke wijs dat hij medelijden met Wan had en dat hij haar financieel wilde ondersteunen." Maar De Groot en Smoorenburg weten wel beter... "Hij was smoorverliefd op haar."

Wat Peter Jan echter niet wist, is dat zijn Thaise vriendinnetje samen met haar vriend een moordcomplot tegen hem had gesmeed. "Zij wilden Rens een heleboel geld afhandig maken en hem desnoods van kant maken." De zaak kwam aan het licht toen De Groot een politie-agent inschakelde. Maar ondanks alles blijft de presentator zijn Wan trouw. "Hij heeft zelfs een eigen kamertje voor haar geregeld", aldus De Groot. "Onbegrijpelijk."

'Meneer Kaktus' wordt in het weekblad gevraagd om een reactie. "Wan is een vrouw die voor een aantal kinderen zorgt en al acht jaar bij mij woont. Joke woont bij me in Nederland. Velen kwamen spontaan van heinde en verre om te klikken dat ik een vrouw heb in Azië. Maar mijn Joke was het eerst op de hoogte en weet hoe het zit."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Met Marco Borsato’s artiestenbureau The Entertainment Group is het niet goed afgelopen. Zingen gaat 'm beter af....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er was een keer een minister, een paar jaar geleden, die op tv zong.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gordon's tv programma's zijn ook niet echt succes vol, behalve Over de vloer dan maar z'n eigen programma's floppen keer op keer

Toegevoegd na 2 minuten:
herinner me ook nog een geflopt concert van Marco Borsato in de Amsterdam Arena, ging niet door omdat er
te weinig kaarten werden verkocht

Toegevoegd na 1 uur:
Marc Overmars met speelgoed, hij dacht dat het net zo populair ging worden als de Rubik Kubus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ex-voetballer Bryan Roy heeft geprobeerd 'voetbal-poppetjes' op de markt te brengen. Dat is mislukt.

Johan Cruijff investeerde in de jaren 70 zijn vermogen
in een varkenshouderij en raakte veel geld kwijt nadat
bleek dat hij met een oplichter in zee was gegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voetbaltrainer Barry Hughes met zijn carnavalshit.

Toegevoegd na 3 minuten:
En de acteur Henk Molenberg ging opeens kookprogramma's presenteren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_Molenberg
13 jaar geleden
Carrie Tefsen (Mien Dobbelsteen) die ook meespeelde in de softpornofilm Blue Movie.