Zou graag een keer op een rode loper willen fotograferen, maar hoe kom ik achter datums van premier / gala in ned Help ?

Toegevoegd na 1 uur:
Het gaat mij om de bekende Nederlanders een keer voor de lens te krijgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij het Nederlands Film Festival waren er veel kleine theaters die de rode loper uitlegden. Misschien willen ze dat voor jouw fotowens wel doen als je dat vraagt. Ik weet wel een adresje als je dat wilt. Stuur me dan even en privé berichtje.Ook Kun je eens hotels zoeken waar standaard de rode loper uitgerold ligt, bijvoorbeeld het Exchange Hotel in Amsterdam aan het Damrak 50.Het is een soort fashion hotel. Ik heb dar en rode loper gezien maar weet niet of die er altijd ligt.

Toegevoegd na 39 minuten:
Ik lees dat je bedoelt dat je beroemdheden en VIPS wilt fotograferen. Informeer eens bij theaters wanneer er musicalpremières zijn. Je kunt ook de vraag stellen aan showbizz-kunst- en cultuurredacties van kranten. Die zijn goed op de hoogte. Soms weet je ook uit de krant of uit programma's op tv wanneer er premières zijn. Of kijk of je als publiek of backstage naar grote live shows kan met bekende artiesten.