Ja hoor, over de jaren heen wel meerdere geloof ik zelfs.... deze vond ik nog

"Rebecca Lucile Schaeffer (November 6, 1967 – July 18, 1989) was an American actress best known for her role in the sitcom My Sister Sam. Schaeffer was stalked and then murdered by an obsessed fan, prompting the passage of anti-stalking laws in California".

Tis triest maar waar, staat op wikipedia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

John Lennon naar mijn idee.. Het is een feit dat de moordenaar van Lennon een groots fan van hem was en hem ook eerst gestalkt heeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
John Lennon werd vermoord door een fan (als je hem zo mag noemen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je onder "fataal" de dood bedoelt: zie antwoorden hierboven.
Maar stalken is sowieso fataal voor iemands leven. Dat heeft een enorme impact en niet alleen voor idolen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top antwoord! (Ik mag geen thumbs up geven.) Ik ben zelf een tijdje gestalkt en veranderde in een compleet wrak. Heb het er soms nog moeilijk mee, het veranderd je leven. Ieder leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie. Ik ben niet uit op plusjes ;-)
Vreselijk dat je gestalkt bent; kan me heel goed voorstellen, dat je het daar heel moeilijk mee hebt. Heel veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je! Het moeilijkste was om mensen te overtuigen dat dit het geval is. Sommige mensen dachten dat ik overdreef of zelfs aandacht probeerde te trekken. Politie deed helemaal niks omdat diegene mij "niks aan gedaan had". Wat er op neer komt dat je kennelijk eerst dood of gewond moet zijn voor ze in actie komen. Maar het gaat wel weer hoor. Als ik erover lees dan komt het boven en hoop ik dat anderen mensen in hun omgeving wel serieus nemen als die het overkomt. Dat is zo belangrijk zie je, dan heb je steun. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is vaak zo he: jij wordt lastig gevallen en je moet dat OOK nog es bewijzen....
Dimebag Darrel (Pantera) , werdt doodgeschoten door een kwade fan die vond dat het zijn schuld was dat pantera uit elkaar was gegaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kurt cobain van nirvana
Heeft zelfmoord gepleegd door alle aandacht