Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (10)

in het zwarte boekje van Gordon...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In 1996 is er in Nederland een (helaas) eenmalige uitgave verschenen van de internationaal gekende "Wie is wie?".

Weet niet of je doelde op een dergelijk boek maar er staan talloze mensen ook met hun privé gegevens in die verder (wanneer je zelf niet tot de incrowd behoort) vaak wat lastig te bekomen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denk je echt dat zo'n lijs bestaat? Elke BN'er die aan zijn privéleven hecht, schermt zijn adresgegevens goed af. Antwoord is: nergens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bij organisatoren van het sportgala, de tmf-awards, bij de diverse radio en tv-stations
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het boek "Wie is wie in Nederland?" is een of twee jaar later, dus in 1997 of 1998 opnieuw verschenen. Een actueler overzicht ken ik niet.
(Lees meer...)
Antoni
15 jaar geleden
Opeens realiseer ik me dat ik m'n PC en mobiele telefoon toch 'ns wat beter moet beveiligen:)

Ik krijg regelmatig verzoeken van mensen of ik niet "1 keertje alsjeblieft" even een nummer wil geven, of een SMS'je door wil sturen.

Iedereen die zich kwalificeert als BN'er en die ik ken overigens heeft sowieso 2 nummers: 1 voor de buitenwereld (incl. pers) en 1 voor echte relaties die op zaterdagavond mogen storen.

Welke nummers in mijn telefoon staan laat ik maar even in het midden:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sorry, mijn reactie klopte niet. Er zijn twee edities van het genoemde boek: "Wie is wie in Nederland 1984-1988" en "Wie is wie in Nederland 1994-1996". De laatste, de tweede editie, geeft dus het actueelste overzicht.
(Lees meer...)
Antoni
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
True, het meest actueel, maar tegelijkertijd wel 15 jaar geleden gemaakt. Als er nog 4 op hetzelfde adres wonen, dan is het veel...
Via de website van het SIDN zijn contactgegevens op te vragen van mensen die websites beheren. Sommige bekende Nederlanders beheren hun eigen website.

Meestal staan zij dan ook met contact gegevens, inclusief telefoonnummer vermeld op de website http://www.sidn.nl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom wil je dat weten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat die er niet is, aangezien er zo'n privacy-wet is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding