in het zwarte boekje van Gordon...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In 1996 is er in Nederland een (helaas) eenmalige uitgave verschenen van de internationaal gekende "Wie is wie?".

Weet niet of je doelde op een dergelijk boek maar er staan talloze mensen ook met hun privé gegevens in die verder (wanneer je zelf niet tot de incrowd behoort) vaak wat lastig te bekomen zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denk je echt dat zo'n lijs bestaat? Elke BN'er die aan zijn privéleven hecht, schermt zijn adresgegevens goed af. Antwoord is: nergens
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bij organisatoren van het sportgala, de tmf-awards, bij de diverse radio en tv-stations
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het boek "Wie is wie in Nederland?" is een of twee jaar later, dus in 1997 of 1998 opnieuw verschenen. Een actueler overzicht ken ik niet.
Antoni
15 jaar geleden
Opeens realiseer ik me dat ik m'n PC en mobiele telefoon toch 'ns wat beter moet beveiligen:)

Ik krijg regelmatig verzoeken van mensen of ik niet "1 keertje alsjeblieft" even een nummer wil geven, of een SMS'je door wil sturen.

Iedereen die zich kwalificeert als BN'er en die ik ken overigens heeft sowieso 2 nummers: 1 voor de buitenwereld (incl. pers) en 1 voor echte relaties die op zaterdagavond mogen storen.

Welke nummers in mijn telefoon staan laat ik maar even in het midden:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sorry, mijn reactie klopte niet. Er zijn twee edities van het genoemde boek: "Wie is wie in Nederland 1984-1988" en "Wie is wie in Nederland 1994-1996". De laatste, de tweede editie, geeft dus het actueelste overzicht.
Antoni
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
True, het meest actueel, maar tegelijkertijd wel 15 jaar geleden gemaakt. Als er nog 4 op hetzelfde adres wonen, dan is het veel...
Via de website van het SIDN zijn contactgegevens op te vragen van mensen die websites beheren. Sommige bekende Nederlanders beheren hun eigen website.

Meestal staan zij dan ook met contact gegevens, inclusief telefoonnummer vermeld op de website http://www.sidn.nl.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom wil je dat weten?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat die er niet is, aangezien er zo'n privacy-wet is.