Is het het noodlot van veel beroemdheden om jong en dramatisch te sterven?

Marilyn Monroe,Elvis Presley,James Dean,Michael Jackson.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Beroemde mensen die doodgaan heeft nieuwswaarde.
Gewone, onbekende mensen gaan ook dood, soms jong, altijd te vroeg.
Afgelopen week stierf hier een jonge (19 jaar) voetballer van een amateurploegje nadat hij tijdens de wedstrijd onwel werd. Heel klein berichtje in het lokale suffertje en dat was dat. Voor de kleine gemeenschap hier had het echter véél meer impact dan het overlijden van Michael Jackson.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee, lijkt me niet.
Elk sterven is een noodlot.
Bij beroemdheden lijkt het vaak dramatischer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neen, dat heet drugs..heeft niets met een noodlot te maken.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze kunnen niet mt hun beroemdheid omgaan dus gijpen ze naar d drugs en alcohol en/of medicijnn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die beroemd zijn kunnen gaan denken dat ze anders zijn, belangrijker en meer bijzonder dan andere mensen. Deze hoogmoedswaanzin kan moeilijkheden geven.
Marilyn Monroe schijnt depressief te zijn geweest (kan iedereen overkomen). Elvis Presley was verslaafd. James Dean was een racer (gevaarlijke sport, vooral het straatracen). Michael Jackson, nog onbekend.
Aaliyah, Jim Croce, Otis Redding, John Denver, Stevy Ray Vaughn, Buddy Holly: vliegtuigongelukken (artiesten moeten overdreven veel vliegen).
Heath Ledger, verkeerde medicijnen (?)
Maar ja, er zijn zoveel beroemdheden die lang en gelukkig leven. Andeen zijn gewoon van ouderdom gestorven (wat meestal met een ernstige ziekte gepaard gaat maar enfin)Het zijn net gewone mensen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er sterven veel meer mensen jong en dramatisch die niet beroemd zijn dan mensen die wel beroemd zijn. Dáár ligt het noodlot.
De meeste beroemdheden worden gewoon oud.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Taurus;

Misschien is het inderdaad hun noodlot. "Only de good die young" schreef Billy Joel. Nog wat sprekende voorbeelden:
River Phoenix, Herman Brood, Jimmy Hendrikx, Vincent van Gogh, Jim Morrison, Janis Joplin, Brian Jones....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat de druk van media en prestatiedrang mensen tot het uiterste drijft, waardoor ze een bijzonder onezond leven leiden en soms zelfs naar drugs grijpen. Niet zo gek dat je, met zo'n ongezonde levensstijl eerder doodgaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik denk het wel[mijn mening]. De druk van de riooljournnalistiek[ Opdringerige journalisten] dat ze foto's moeten maken. Zijn deze alle artiesten te veel geworden, maar we kunnen zulke dingen in de toekomst verkomen door mensen als hen optesluiten