vipkaartjes neyo

Ik en een vriendin willen graag naar een concert van ne-yo in ahoy rotterdam. We willen goeie plaatsen maar twijfelen nog tussen de golden circle plaatsen van 75 euro en de vipkaartjes van 150 euro. Wat is nou eigenlijk het verschil? Waar sta je of zit je?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik ben er zelf al een lange tijd niet meer geweest, maar...

Bij het bestellen van kaartjes (voordat je daadwerkelijk moet betalen) kun je meestal de beschikbare vakken zien waar je nog kunt zitten, bijbehorend bij de prijsklasse die je aangeeft. Misschien moet je dat eens proberen en dan het kaartje erbij pakken? :)

http://www.ahoy.nl/webfiles/9/sportpaleis-plattegrond.pdf