Wat zijn de andere "waarschijnlijke" (bij)namen van Jon Cotner (die beweert Elvis Presley te zijn)?

Wat zijn de andere bijnamen van Jon Cotner, de man die beweert wel, eh, niet Elvis te zijn? Zie video.

Ik ben zeer (ernstig) geinteresseerd geraakt in deze man en heb al aardig wat info gevonden. Nu zou ik graag nog alleen zijn nicknamen weten, zodat ik verder kan zoeken/googlen en mij in deze persoon kan verdiepen. Ik heb nu

"Mistery Man" (maar als ik google moet ik er elvis bij zetten)
"Jon Cotner"

Is er iemand die nog meer nicknamen van "jon cotner" weet?

Toegevoegd na 8 minuten:
dus niet van ELVIS, maar alleen van Jon Cotner.

Als er geen nicknamen van Jon Cotner bestaan, dan hoor ik dat ook graag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Sommige mensen kennen schijnbaar het bestaan van dubbelgangers niet. Maar aangezien er zoveel personen op de aarde rondlopen zal er toch altijd wel ergens iemand zijn die veel op een ander lijkt. Qua uiterlijk of qua stem. Tja, en als de gelijkenis dan een overleden beroemd persoon betreft dan ontstaan er fantasieën dat die beroemdheid misschien nog zou leven. Hardnekkig zijn die fantasieën vaak, want ze zouden toch zo graag willen dat hij nog leefde... Jon Cotner is de toneelnaam van Jon Maharajapuram, en zijn Indiaanse naam is Soaring Eagle. Hij is een Cherokee indiaan.

Bronnen:
http://www.angelfire.com/rock3/joncotner/b...

The king word ook gezegd

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100