Wat zijn de andere "waarschijnlijke" (bij)namen van Jon Cotner (die beweert Elvis Presley te zijn)?

Wat zijn de andere bijnamen van Jon Cotner, de man die beweert wel, eh, niet Elvis te zijn? Zie video.

Ik ben zeer (ernstig) geinteresseerd geraakt in deze man en heb al aardig wat info gevonden. Nu zou ik graag nog alleen zijn nicknamen weten, zodat ik verder kan zoeken/googlen en mij in deze persoon kan verdiepen. Ik heb nu

"Mistery Man" (maar als ik google moet ik er elvis bij zetten)
"Jon Cotner"

Is er iemand die nog meer nicknamen van "jon cotner" weet?

Toegevoegd na 8 minuten:
dus niet van ELVIS, maar alleen van Jon Cotner.

Als er geen nicknamen van Jon Cotner bestaan, dan hoor ik dat ook graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jon Smith -Jon Burrows hij heeft heel wat namen zie ik op het net.. Ik ga weer verder zoeken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
E.Parsons Jon Maharanjuan (of zoiets)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ook even geluisterd en gekeken.
En de stem lijkt veel op die van Elvis waar ik vanaf mijn jeugd thuis veel naar geluisterd heb (moest).
Ook qua uiterlijk gelijkenissen, die typische kenmerken zoals lippen, wangen en ogen en haarinplant.
Maar of hij de echte is, dat geloof ik niet, was het maar waar!
Oke je weet maar nooit maar dit is geen antwoord op je vraag en die krijg je van mij ook niet want heb geen bijnamen kunnen vinden.
Maar ga deze vraag wel volgen leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er maar een weblog over begonnen op punt.nl, www.joncotner.punt.nl want het is héél bizar dit! Er staan zoveel vreemde dingen over deze man op internet! Ik heb al aardig veel ontdekt over deze man. Hij heeft een persoonlijke website op angelfire met een biografie die belachelijk dicht in de buurt van die van Elvis komt. Als je die twee biografiën naast elkaar houdt, dan val je bijna van je stoel van verbazing! In die video zegt hij dit, als je goed luistert (en dit heeft tevens mijn interesse aangewakkerd) Hij zegt: i dont even know my own songs.. eh elvis songs i'd say. En hij zegt ook dat ie iets wil zingen over de ghetto, maar dat ie dr zelf nu in inzit... en dan zegt ie ook: anyone mind if i play one of my tracks of my cd? I dont mind. Er is NUL info te vinden over jon cotner als zanger, terwijl een zanger juist dolgraag een cd zou willen maken! Zelfs op Wikipedia staat niets... Wat natuurlijk niks wil zeggen, misschien is hij écht Jon Cotner die graag af en toe zing voor familie ofzo en net zo normaal is als elk ander mens op deze wereldbol en daarom niet op wikipedia staat. Dan te bedenken dat ik pas 30 ben, misschien 10 nummers ken van Elvis... En tot gisteren NIETS wist van elvis, behalve dat zijn dochter Priscilla heet (toch??) en dat zijn nicknaam The King is. En ik helemaal niet bezig ben met dit soort dingen, normaal gesproken. Ja, dood is dood, ja toch? Maar toen ik die video zag, dacht zélfs ik, hoe kán dat nou?? ik heb zelfs persoonlijke mailtjes van deze vent gevonden waarin hij stellig beweert NIET elvis te zijn, maar wel dingen zegt die hem tegen spreken jon cotner te zijn. Nou ja vandaaar dus mijn interesse ;) en vandaar dus ook mijn vraag. Ik vind het zéér interessant allemaal en hoop écht twee of drie bijnamen te weten te komen over Elvis Presley... eh, Jon Cotner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Las laatst inderdaad over Jon Cotner, en dat hij Elvis zou kunnen zijn..maar Elvis zou ouder zijn dan Jon. Wel kei-intressant dus ik ga je antwoorden volgen. Op YouTube staan verschillende filmpjes waar je Jon tegenkomt, ook terwijl hij zingt..je kan gewoon zijn naam intypen, of zoeken onder "Elvis is still alive"..leuke vraag en ook ik ben zeer benieuwd naar de antwoorden! Groetjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig dat je er mee bezig zegt.
Elvis zelf is natuurlijk een ster van wereldklasse met een interessant leven.
Zij dochter heet overigens Lisa Marie die weer getrouwd is geweest met Michael Jackson. Elvis ex vrouw, de moeder van Lisa Marie heet Priscilla.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, okay, dank je wel voor de uitleg wie welke vrouw precies is).. Ja, dat is het zeker! En dan te bedenken dat ik tot voor kort alleen zijn naam wist, dat ie een dochter had en een vrouw en zijn bijnaam "The King" en wat nummers!!

Het beste antwoord

Sommige mensen kennen schijnbaar het bestaan van dubbelgangers niet. Maar aangezien er zoveel personen op de aarde rondlopen zal er toch altijd wel ergens iemand zijn die veel op een ander lijkt. Qua uiterlijk of qua stem. Tja, en als de gelijkenis dan een overleden beroemd persoon betreft dan ontstaan er fantasieën dat die beroemdheid misschien nog zou leven. Hardnekkig zijn die fantasieën vaak, want ze zouden toch zo graag willen dat hij nog leefde...

Jon Cotner is de toneelnaam van Jon Maharajapuram, en zijn Indiaanse naam is Soaring Eagle. Hij is een Cherokee indiaan.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, dat weet ik, maar daar vroeg ik niet om. Ik wilde weten wat de andere bijnamen zijn van Jon Cotner....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van iedereen op aarde is wel een dubbelganger te vinden, zo niet, dan wel iemand die een klein beetje op een ander lijkt. Ik ken dat fenomeen ook.

Andere antwoorden (1)

The king word ook gezegd