Al mijn nummers zijn gewist op mijn mobiel, kun je die op een of andere manier weer terug krijgen....?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

misschien staan ze nog op je simkaartje
anders kun je eens informeren bij een telecomzaak
die kunnen vaak veel terug halen

Toegevoegd na 3 minuten:
het is toch mogelijk vian onderstaande bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas is het niet mogelijk om telefoonnummer terug te halen welke zijn verwijderd.

Een telefoon heeft niet zoals een computer harde schijf "low level acces mogeiljkheden" .

Wat eventueel nog zou kunnen dat je gegevens wellicht van je telefoon zijn gehaald en dat deze nog op de SIM kaart staan (of andersom!).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan of je de nummers zowel op je telefoon als op je SIM-kaart hebt opgeslagen. Als ze ook op je SIM-kaart staan kun je ze weer kopieëren naar je telefoongeheugen.