Sony Bravia beeldmodus opslaan

Elke keer wanneer ik beeldmodus 'Standaard' wil instellen krijg schakelt de tv na 5 minuten automatisch over naar 'Levendig'.
Enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat-ie op Standaard blijft staan? Dit is namelijk veel mooier

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Ja, dat probleem heb ik ook gehad alsmede dat de Bravia ongecontroleerde dingen ging doen zoals automatisch uit schakelen alsmede dat het geluid aan bleef als je hen uitschakelde. Maar goed: Hier geef ik in stappen aan wat er is moet gebeuren/ ingesteld om de TV op jouw instellingen te laten staan.
Bij aflevering van je TV moet deze geactiveerd worden middels een USB stick welke alleen voorhanden is van jouw leverancier, Dit was in mijn geval in eerste instantie niet gebeurd vervolgens moeten via je TV de menu instellingen (daarna technische instellingen) middels je afstandsbedieningworden gezocht naar Systeem update en Service vervangen. Deze staan standaard volgens de fabrieksinstellingen op aan. Deze instellingen moeten beide UIT!!! Misschien FF zoeken naar deze instellingen maar het probleem is hiermee OPGELOST!! Succes