Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

HTC maakt goede telefoons. De porijs is afhankelijk van welk toestel je wilt; zie: http://www.gsmweb.nl/telfort/index_tf_htc.htm?gclid=CIDwxIu76KICFY0sDgodgRvbyg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn eerste htc was een baggerding. Een windows telefoon met qwertytoetsen.
Maar... toen kwam Android, ik heb de desire, heerlijk ding, ziet er goed uit, werkt fijn. Mijn moeder heeft de legend, ook fijn, vind zelf alleen het opstaande randje niets
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nieuwe android-versie moeten wel goed zijn. Maar als je ergens eentje met Windows 6.1 of 6.5 krijgt aangeboden dan moet je heel heel hard wegrennen. Ik heb de HTC Diamond nu 1,5 jaar en ik was hem na 2 maanden al zat. Het hele ding loopt vaak vast, slecht ontvangst (ook nog i.c.m. T-mobile), wekker(geluid) die soms niet afgaan (nee hij stond niet op trilstand), onlogisch structuur van instellingen, binnen een dag de batterij leeg. Pfff ik ben al 3 jaar ouder geworden in die tijd dat ik hem heb.

Dus aub geen HTC met windows erop. Ik ga voor de iPhone.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OMG, t'is smartphone gast!!
Smartphones hebben altijd een batterijduur van 1 dag als je het gebruikt. Als je het niet gebruikt en alles uit hebt staan dan kun je er waarschijnlijk 4 dagen mee gaan. Iphone die heeft het trouwens ook.
Ik heb zelf geen ervaring met de telefoons maar de HTC HD2 hoor ik toch vaak positieve verhalen over en die draait op Windows 6.5
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding