Waar kan ik voordelig voor rond de 70 euro een water dichte camera kopen?

Binnenkort ga ik op vakantie naar een warm land en zou ik graag willen filmen onder water of gewoon als ik met mijn vrienden gaan mouten biken. Nou weet ik dat daar een camera voor is genaamd de Gopro nou heb ik alleen het geld er niet voor over om +-200 euro te gaan neerleggen voor 4 keer in het jaar dat ding te gebruiken nou was er laatst 1 in de aanbieding bij de kruidvat maar die was al weer uitverkocht. Nou is mijn vraag dus kennen jullie een site of winkel waar ik voordeling een soort van Gopro kan kopen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Ik heb een onderwatercamera van Lenco. Deze was ook verkrijgbaar bij de ANWB.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een fatsoenlijke waterdichte camera voor 70 euro is er niet. Ik neem even aan dat u beschikt over een smartphone. Mijn tip is om een waterdichte case voor uw smartphone te kopen. Deze kunt u kopen voor om en nabij de 70 euro. Er zijn verschillende websites die deze verkopen, en ik zal hiervoor geen reclame maken. Een merk dat wel erg goed bekend staat is Otterbox.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb zelf een tijdje geleden voor ongeveer 3 euro bij de Action een waterdicht `zakje´ gekocht. Je doet je mobiel gewoon in het zakje en je klikt hem dicht en klaar. Ik heb hem zelf nog maar 1 keer gebruikt dus ik weet niet hoe sterk het zakje is, maar voor een paar keer is het denk ik wel een hele goede oplossing.