Hoe laad ik een powerbank op?

Er zit een snoertje (usb-aansluiting) met een aantal verschillende stekkertjes bij de powerbank die ik kreeg, om verschillende toestellen op te kunnen laden.
Maar hoe laad ik de powerbank zelf weer op?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nog een kleine aanvulling. Let wel op dat u de juiste adapter gaat gebruiken voor het opladen van de powerbank. Want u kan niet een 12VDC adapter gebruiken, terwijl de powerbank bedoeld is voor 24VDC. Kijk dus goed wat de uitgaande spanning en stroomsterkte is van de powerbank.

Een Powerbank heeft over het algemeen een kabeltje mini-usb→usb meegeleverd Om hem op te laden steek je de mini-usb en de powerbank en de usb stekker in óf een PC/laptob, óf je neemt zo'n 220V stekker waar je een usb stekker in kan steken en laadt hem op via het stopcontact. Om een apparaat op te laden steek je van hetzelfde kabeltje de usb stekker in de powerbank en de mini-usb in het apparaat. Mogelijkerwijs moet de mini-usb middels een adapter in je op te laden apparaat aangesloten worden als deze geen mini-usb aansluiting heeft. Daarvoor zijn de meegeleverde stekkertjes bedoeld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100