In het Nederlands gaat het gewoon zo;
1. Klik op de knop "Uploaden" in de rechterbovenhoek van een YouTube-pagina.
2. Geef zoveel mogelijk informatie over je video op, waaronder de titel, beschrijving, labels en de categorie. Hoe meer gegevens je opgeeft, hoe gemakkelijker het voor gebruikers wordt om je video te vinden.
3. Bepaal of je je video als 'Openbaar' of 'Privé' wilt markeren.
4. Klik op de knop 'Een video uploaden'.
5. Klik in het volgende venster op de knop 'Bladeren' om naar het videobestand te zoeken. Selecteer het bestand dat je wilt uploaden.
6. Klik op de knop 'Video uploaden'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Once you've finished editing your video, made sure it's less than 10 minutes, smaller than 2GB in size, and in an acceptable format, you're ready to upload it.

* Click the Upload link at the top of any YouTube page.
* Click the "Browse" button to browse for the video file you'd like to upload to our site. Select the file you want to upload.
* Click the 'Upload Video' button to start the uploading process.
* As the video file is uploading, enter as much information about your video as possible in the relevant fields (including Title, Description, Tags, and Category). You're not required to provide specific information, but the more information you include, the easier it is for users to find your video!
* Click the 'Save changes' button to save the updates you've made to the video file.