Ja hoor! In bijna alle winkels is de wintercollectie al weer binnen. De zomerkleding is al bijna weg of afgeprijsd..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, bij het Kringloopcentrum op Zwaaikom 21 zijn sinds eergisteren de winterkleren in de verkoop gegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In heel Nederland hangt bij 9 van de 10 kledingzaken de wintercollectie alweer te koop.
Dus in Amersfoort ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal beginnen ze in juli al winterkleding in de winkels te hangen, dus moet het in amersfoort toch wel in de winkels hangen.

shop ze!