Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de naam van deze schroeven en waar kan ik ze kopen? (Afbeelding)

Mijn Beats by Dre Studio Wireless koptelefoon is kapot, en daarom ben Ik op zoek naar deze schroeven (afbeelding) om mijn Beats by Dre koptelefoon mee te maken. Het zijn hele kleine schroefjes die ik bijna nergens kan vinden. Voor deze schroefjes gebruik je volgensmij een Torx TX5 schroevendraaier. De schroefjes zitten meestal in koptelefoons, telefoons en ander kleine elektronica. En zoals ik al zei zijn ze bijzonder klein. Het zou heel erg fijn zijn als ik een specifieke winkel vind die waar ik ze kan kopen.

Toegevoegd na 53 minuten:
Ik wil ze niet via een site zoals amazon of aliexpress kopen. Aangezien de levertijden heel erg lang zijn. Bij een bouwmarkt kon ik ze niet vinden omdat de schroeven te klein waren voor een bouwmarkt. Ik moest gaan kijken bij een ijzerwarenwinkel. Zou iemand zo'n winkel kunnen noemen? En waar ik deze kan vinden?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Die schroefdop heet "torx".
Je zal wel moeten kijken wat voor een maat torx je moet hebben, net zoals een inbus.

Toegevoegd na 6 minuten:
Bij de 2de bron vind je een setje schroevendraaiers van t5 t/m t15.

Bij de 3de bron is een hele kleine torx, t3. Deze wordt met name bij telefoons gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding