Kan Netflix je account blokkeren?

Ik probeerde Vandaag via screen mirroring Netflix vanaf mijn IPad naar mijn TV te brengen. Maar nu kan ik op al mijn apparaten niet meer op Netflix. Kan het zijn dat mijn Netflix account hierdoor geblokkeerd is?

Toegevoegd na 2 minuten:
(Screen mirroring is dat het beeldscherm van je IPad/tablet geteleporteerd wordt naar je TV)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mirroring vind Netflix prima/kunnen ze niet registreren. Je doet niks buiten de overeenkomst dus dat is geen reden tot blokkade.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel! Misschien was er een storing op Netflix kan nu weer inloggen.

Antwoorden (1)

Het kan een tijdelijke storing zijn maar het zou niet de eerste keer zijn dat Netflix perongelijk iemand blokkeert dat komt regelmatig voor dus zeker even achteraan gaan.