Samsung Galaxy a3 2016 wilt niet opladen en zwart scherm, hoe krijg ik hemt toch aan de praat?

Hey, ik heb een Samsung Galaxy a3 2016 en ik krijg hem sinds vandaag niet opgeladen en er komt enkel een zwart scherm op. Wanneer ik hem insteek komt er op dat het aan het opladen is maar het percentage blijft op 0%. Er staan heel belangrijke bestanden op dus ik hoop echt dat ik hem aan de praat krijg..
Hebben jullie tips wat ik kan doen ?
Alvast bedankt,
Groetjes.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Ik raad je aan om met je vraag naar een telefoonwinkel te gaan, hier kunnen ze controleren wat de bron is van het probleem.

Vermoedelijk een luie batterij, deze dien je te vervangen.