Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een laser kopen waar kan dat ?

Het is een laser voor mn huisdier maar ik wil hem graag gewoon in een winkel kopen en niet online en weer iemand een winkel in zoetermeer?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
808
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een laser voor een huisdier?? Wat voor huisdier heb je dan, en wat moet die met een laser?
Ritsuka
6 jaar geleden
o.a. katten gaan vaak achter een lichtpuntje aan @JanJ2002
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@JanJ2002 hij bedoelt een follow-me-laserlampje waarmee je met name katten kunt vermaken. https://www.bol.com/nl/p/laserlampje-voor-huisdieren/9200000059390174/ Ik raad je toch echt aan deze via Bol.com (oid) te kopen, levering is snel (binnen een dag, voor 15:00 uur zelfs dezelfde dag!). Alternatief is een dierenwinkel, tuincentrum of een winkel als Blokker, Action, Big Bazaar of een particuliere huis-tuin-en-keukenwinkel.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ah, ik snap het. In mijn tijd deed ik dat met het aanwijslampje van de diaprojector ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou een feestwinkel kunnen proberen, die verkopen meestal wel van zulke speeltjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij veel dierenspeciaalzaken en bij sommige electronicawinkels kan je een laserspeeltje kopen. Ik heb het destijds bij de Action gekocht.

Online toch even gekeken en in muisvorm iets vergelijkbaars gevonden. Afgeprijsd (€3,49) en nog verzendkosten natuurlijk. (bron)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding