hoe kan je het geluid van je mobiel maken?

mijn mobiel is overreden door een auto en hij doet het nog, het beeld is ook nog heel maar het geluid doet het niet meer, alleen als ik oortjes in doe. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? het gaat over de samsung galaxy s4 mini

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat gaat niet werken zonder een professionele reparatie. Het zal waarschijnlijk zijn dat het onderdeel vervangen moet worden. Je kunt de telefoon het beste brengen naar een reparatie-winkel, die kunnen kijken wat ze verder voor je kunnen doen. Je kunt het daar in tegen ook zelf proberen, maar dat is echter niet aan te raden. In dat geval kun je het onderdeel online bestellen en het zelf repareren.