Zijn er VR Brillen voor mensen die een bril dragen en geen lenzen thuis hebben?

Ik heb zelf -4

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (1)

Ja. Als brildrager is het goed om te weten dat de high-end headsets over je bril passen, hoewel de ruimte in de headset daardoor iets krapper kan aanvoelen. De Gear VR past bijvoorbeeld prima over je bril heen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Met een Homido VR-bril worden meerdere soorten lenzen meegeleverd. Hierdoor kunnen mensen die een bril dragen 'm goed gebruiken. De Homido is gemakkelijk zodanig in te stellen dat je een scherp en rustig beeld krijgt.

Ook de Bobo VR Z4 is geschikt voor brildragers, De lenzen zijn te verstellen om de focus te optimaliseren.
Amadea