Mijn tv gaat niet meer aan, wat kan de oorzaak zijn?

Het betreft een LG LCD televisie. Vanochtend deed die het nog. Vervolgens ging ik even een kwartiertje naar boven en toen ik terug was was die uit. Niemand heeft er aan gezeten, het rode lampje brandt niet meer, ik heb meerdere stopcontacten en kabels geprobeerd maar dit leverde geen resultaat op. Mijn vraag is of mijn tv foetsie is en of ik hem moet laten repareren of dat er een oplossing voor is.
Bij voorbaad dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij is kapot...
geen rood lampje houdt waarschijnlijk in dat er een probleem met de voeding is. Meestal is dat nog wel te repareren, als je heel veel geluk hebt is er alleen een zekering stuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hopelijk maakt mijn + voor jouw vraag ook jouw dag een beetje goed? Have Fun Anyway!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha dank u maar ik ben erneit blij om

Antwoorden (2)

Heb je al:
- kabel
- stroom aangesloten
- geen signaal
geprobeerd??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze contactstoornis kan tijdelijk zijn doch dat merk je dan vanavond wel.
De oorzaken kunnen uiteenlopend zijn... van oververhitting, tot normale slijtage tot technisch foutje... de enige die daar exact uitsluitsel kan over geven is iemand die ter plekke komt en kennis ter zake heeft om één en ander uit te testen.

Oh ja...
Je had toch niet 'toevallig' panne over heel het huis vanochtend?
Of...
Heb je de zekeringen van die specifieke stroomlijn al eens bekeken?
Hopelijk is het slechts dat want dan is met één simpele vingerknip alles weer opgelost ;-)

Succes ermee!