Ik heb mijn stopcontacten verlaagd, kan ik de ouder (lasbakken) laten zitten voor dat de stukadoor langs komt? (Ik heb heen deksels)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja maar dan de spanning eraf en alternatief voor het afdichten van de dozen/stopcontakten, anerd echter smeren ze je lasdozen/stopcontacten vol met smurrie.
Dus prop kranten papier of zo en een beetje dicht tapen. LETOP SPANNING ERAF!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is zo ongeveer het domste, wat je kunt doen.
Heb je in de oude inbouwdozen lassen gemaakt, dan moet je ze bereikbaar houden, dus een blinde deksel er op maken. Wil je dat voorkomen, dan moet je nieuwe draden trekken en de buis in de oude doos door laten lopen.
Jouw probleem over wat je er mee moet doen kan je dan aan de stukadoor over laten.