help ! ik heb nu al een tijdje een nieuwe laptop, bij het begin heb ik een proef versie van word 2010 gedownload maar die doet het nu niet meer watnu?

mijn probeerversie is verlopen, ik zit nog op school en heb mijn computer echt nodig maar heb er niks aan want mijn word doet het niet meer en ik wil graag een gratis versie van word

Weet jij het antwoord?

/2500

Moet je serial kopen

Opnieuw de gratis proefversie downloaden.

Office Web Apps Office Web Apps is het langverwachte antwoord van Microsoft op Google Docs. Office Web Apps bestaat uit uitgeklede online versies van Word, Powerpoint, Excel en OneNote. De gratis online kantoorapplicaties bevatten wel advertenties. Professionele gebruikers kunnen tegen betaling gebruik maken van Office Web Apps zonder reclamebanners. Office Web Apps zal integreren met Office 2010 applicaties om eenvoudig bestanden te kunnen delen en te bewerken met anderen. Microsoft Office Web Apps Microsoft Office Web Apps is een gratis online versie van Microsoft Office dat bestaat uit Excel, PowerPoint, Word en OneNote. Om gebruik te kunnen maken van deze dienst heeft u alleen een Live.com account nodig. Wanneer u deze nog niet heeft kunt u die gratis aanvragen. Met Microsoft Office Web Apps kunt u updates uitvoeren vanaf elke computer met een internetverbinding. Bovendien is het eenvoudiger om samen te werken met anderen omdat personen die u toegang geeft kunnen meewerken aan een online document. Microsoft Office Web Apps heeft de volgende kenmerken: online versie van Microsoft Office bevat online versies van Microsoft Word, Excel, OneNote en PowerPoint documenten bewerken via de webbrowser op een PC of een Windows Mobile telefoon documenten vanuit Office Web Apps openen in de desktopversie van Microsoft Office (wanneer u deze geïnstalleerd heeft) mogelijkheid om documenten die zijn gemaakt met de desktopvariant van Microsoft Office op te slaan binnen Office Web Apps Om het bovenstaande te gebruiken ( GRATIS) kunt U op de volgende website vinden. http://office.microsoft.com/nl-nl/web-apps/ Mogelijk is dit een alternatief voor U ! Groet:Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100