Is een beamerscherm nog scherp als je het voor een raam hangt?

Een raam, of in ieder geval met lichtval van de achterkant.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, de scherpte is nog helemaal in tact.
Allen het contrast zal minder worden.
Reddie
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoeveel is minder... is het echt hinderlijk? Wij zullen er geen top top top kwaliteit op verwachten. Er zullen alleen f1 ek en wk op kijken
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan je het contrast ook niet instellen in een beamer?
Reddie
6 jaar geleden
@Dion12345, nee dat kan niet.
De zon overstraalt de "donkere" delen van het scherm. De beamer kan het scherm alleen lichter maken, maar niet donkerder.