Hoe kan het dat de iPhone de ene Keer wel oplaad en de andere keer niet?

Mijn kabel is niet kapot maar als ik hem in de iPhone steek laad hij niet op en als ik hem een paar keer opnieuw insteek laad hij ineens wel op en dan blijft hij laden haal ik de kabel eruit en doe ik hem opnieuw erin dan moet ik hem weer heel vaak opnieuw in steken en als hij aan het opladen is en ik start de iPhone opnieuw op laad hij ineens weer niet meer op weet iemand een oplossing of wat dit kan zijn

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
6 jaar geleden
Kan aan de kabel liggen, of aan de oplaadpoort van de iPhone.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Puizen van je kleding kunnen in de kleine connector flink roetbin het eten gooien. Peuter ze er met een speld voorzichtig uit.
dudemeister
6 jaar geleden
luister naar simpelm ! et enige juiste antwoord. die telfoon woont in je broekzak. Ergo veel stof in de connector.
zou alleen geen speld gebruiken maar een houten tandenstoker. Van wat eruit zal komen kan een vogeltje zijn nest isoleren!

Antwoorden (3)

In de connector van het kabeltje zit een piepklein chipje die de kabel op echtheid controleert en de functie van de kabel beheert. Nu met alibaba kabels komt het ook vaak voor dat je melding krijgt dat de kabel niet geschikt is voor laden o.i.d. Ik vermoed dat die piepkleine chip stervende is, anders kan het niet meer zijn dan een kabelbreuk want dat geeft zo'n zelfde effect(wel/niet/wel/niet)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
je kabel hoeft niet kapot te zijn je kan ook een kabel bruik hebben daardoor laad die soms wel op en soms niet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"je kabel hoeft niet kapot te zijn je kan ook een kabel breuk hebben " Maar wacht effe.... is een kabelbreuk dan geen defect?!? Een kabel met een breuk is toch kapot?
Als je geen orginele oplader hebt dan kan dat gebeuren bijv action laders kun je op de maand een nieuwe kopen soms wel om de week.. als je geen orginele kabel hebt raad ik je aan om een orginele te kopen