Waar koop ik een smartwatch voor kinderen, mét spelletjes?

Mijn dochtertje wil graag een smartwatch met spelletjes mogelijkheid. Ik zie voorlopig enkel smartwatches voor kinderen met andere functies, o.a. bellen en GPS en zo, maar zij wil er graag ook spelletjes kunnen op spelen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
Je dochter wil dat graag.
Kinderen (en volwassenen) willen iets graag.
Vooral bij de kassa van de supermarkt komen allerlei wensen naar boven.
Betekent dat voor jou dat dat dan meteen maar geregeld moet worden?
Denk eerst eens even na wat het belang is, etc.

Antwoorden (1)

Coolblue heeft er een aantal, zie bijgaande link
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Welk van die heeft spelletjes? Ik vind het niet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Lees de beschrijvingen van de individuele producenten door erop te klikken. O.a. de VTECH KIDIZOOM SMARTWATCH CONNECT DX BLAUW heeft veel spelletjes.