kan ik een wireless charger van de samsung s7 gebruiken voor de s8?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het principe van wireless chargen is bij elke systeem hetzelfde. In je telefoon zit een spoel die een spanning opwekt wanneer er een wisselende magnetisch veld door heen gaat, en dat is wat je charger doet. Dus volgens mij moet het goed mogelijk zijn. Je kan je telefoon volgens mij nog opladen met een inductie kookpit. Maar dat raad ik niet aan ;)

Antwoorden (1)

Je kan de wireless charger van de samsung s7 voor alle mobiele telefonen gebruiken die draadloos opladen ondersteunen.