Waarom speelt mijn Apple iPod shuffle (4g) bepaalde liedjes niet af?

Mijn Apple iPod shuffle slaat een paar liedjes over. In iTunes staan ze wel gewoon in de liedjes van mijn iPod en in desbetreffende playlists, maar op mijn iPod kan ik ze niet afspelen. Ik heb mijn iPod meerdere keren hersteld en meerdere keren de liedjes erop gezet, maar nog steeds kan ik ze niet op mijn iPod beluisteren. Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.5K

Antwoorden (2)

Het zou kunnen dat het bestand van het liedje niet samen gaat met je ipod shuffle. bijvoorbeeld: .mp3 ofzo dat de ipod die niet pakt. Kijk of het het zelfde bestand is als alle andere liedjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wellicht komt dit door een verkeerd bestandsformaat. Wat vreemd is, want dan zou iTunes ze niet op je iPod zetten. Kijk even of alles .mp3 is, en of iTunes ze wel echt op je iPod zet!