Waar kan je goedkoop een usb microfoon krijgen met een popfilter (los mag ook) & houder (mag ook los)?

Toegevoegd na 5 minuten:
Graag 1 waar je geen achtergrond geluid / ruis hoort

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Ik weet zo niet wat een popfilter is, maar bij de Action hebben ze goedkope microfoons liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zwarte ronde ding voor de microfoon.
http://www.barryrudolph.com/mix/graphics/midatlanticsplitscreen.gif
Of van die "bontjes" die over de microfoon gaan.
(Om pop geluiden tegen te gaan.)
In bron een winkel welke dat allemaal wel heeft. Zijn er wel meer.
(Vanuitgaand dat je een condensator microfoon bedoeld)
Als zou ik persoonlijk niet voor een USB gaan....