Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn brommer start niet wat kan ik er aan doen ?

Het gaat over een derbi drd pro,
Bij het testen van mijn bougie vonkte hij niet, dus deze heb ik als eerste vervangen maar het verholp niks daarna heb ik de stroom gemeten die naar mn cdi ging dat was ongeveer 2 a 3 volt is dit genoeg en kan dit gemeten worde met een multimeter, want mijn cdi heb ik vervangen omdat ik niet wist hoe je die moet doormeten. Hoe los ik dit op ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
954
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ga naar de dealer, je hebt er kennelijk de ballen verstand van. Zo kom je nergens en ga je alleen maar dingen vervangen die helemaal niet defect zijn. Kost een boel geld en lost niks op.
Mijne start ook slecht, al 3 keer bij de dealer geweest, al van alles aan gedaan en gekeken, maar 100% zeker dat het opgelost is, is nog steeds niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik kan alleen maar adviseren; ga er niet zelf mee liggen klooien als je niet precies weet wat je doet, maar ga er dan mee naar een fietsenmaker of werkplaats die er wél verstand van hebben.
(Lees meer...)
jc54
7 jaar geleden
Ga naar het Derbi DRD pro forum, en stel daar je vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding