Ik heb 4 dagen geleden een iphone 3GS 32gb zwart besteld de wachttijd is 4 weken volgens t-mobile maar klopt dat ook echt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb vorige week een iPhone 16 Gb white bij T Mobile besteld. De wachttijd is tussen de 6 tot 8 weken. Dat maakt mij op zich niet zoveel uit want ik kan toch pas over 3 maanden verlengen.

Het komt dus wel wat overeen met wat jou is verteld. Zwart heeft een kortere levertijd dan wit

Toegevoegd na 29 seconden:
note
Ik heb een 3Gs besteld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zelf vind ik het wel erg lang maar ze mogen zulke wachttijden hanteren als ze het maar duidelijk vermelden voor je betaalt.

Wel is het zo dat Apple er voor zorgt dat er nooit te veel Iphones in omloop zijn in de winkels. Hierdoor is het een gewild product en verkopen ze er meer. Hier hebben ze ook een waarschuwing voor gehad bij de Iphone 3G.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn zoon wacht al 6 weken. Levertijd was aanvankelijk ook 4 weken, maar er waren problemen me de levering en het zou nog 2-4 weken langer duren.