Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb 4 dagen geleden een iphone 3GS 32gb zwart besteld de wachttijd is 4 weken volgens t-mobile maar klopt dat ook echt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
714

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb vorige week een iPhone 16 Gb white bij T Mobile besteld. De wachttijd is tussen de 6 tot 8 weken. Dat maakt mij op zich niet zoveel uit want ik kan toch pas over 3 maanden verlengen.

Het komt dus wel wat overeen met wat jou is verteld. Zwart heeft een kortere levertijd dan wit

Toegevoegd na 29 seconden:
note
Ik heb een 3Gs besteld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zelf vind ik het wel erg lang maar ze mogen zulke wachttijden hanteren als ze het maar duidelijk vermelden voor je betaalt.

Wel is het zo dat Apple er voor zorgt dat er nooit te veel Iphones in omloop zijn in de winkels. Hierdoor is het een gewild product en verkopen ze er meer. Hier hebben ze ook een waarschuwing voor gehad bij de Iphone 3G.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn zoon wacht al 6 weken. Levertijd was aanvankelijk ook 4 weken, maar er waren problemen me de levering en het zou nog 2-4 weken langer duren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding