Welke app is gratis en fijn voor het bewerken van video's?

Ik wil graag filmpjes maken, maar ik zoek nog een app die beschikbaar is op een IPad voor het bewerken van de video's

7 jaar geleden
dudemeister
7 jaar geleden
Dacht dat Imovie vanaf bepaalde de IOS gratis was.
Blijft de fijnste op de Ipad volgens mij
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou zelf hier geen app voor gebruiken. Het beste en het makkelijkste is als je PC software gebruikt, zoals; final cut pro of camtasia

Antwoorden (1)

Voor de iPad is iMovie (van Apple zelf) de meest logische keuze. Voor simpele dingen als fragmenten achter elkaar plakken en inkorten etc. prima bruikbaar.