Achter dat vakje zit een diagnostische interface, je ziet ook een rij contacten zitten waarop de testapparatuur kan worden aangesloten. Iemand (in de bron) heeft hier een USB interface op bedacht.
Naast de diagnostische mode schijnt het dat je ook via data_out iets van een extern schermpje aan kunt sluiten waarop je ook de maat kunt aflezen.
Toegevoegd op 08 april 2018 10:24: tekst
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
koraal19
6 jaar geleden
wel slim bedacht maar waar is het officieel voor is me niet duidelijk ,ik kan zelf ook niets over vinden ook niet in handleiding!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"wel slim bedacht maar waar is het officieel voor is me niet duidelijk"
Echt niet? https://www.google.nl/search?ei=e_LJWvKdJJHYwAL3s6jYCw&q=dataport+digital+caliper&oq=dataport+digital+caliper&gs_l=psy-ab.3...3740.4916.0.5548.8.8.0.0.0.0.84.496.8.8.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.4.249...0i7i30k1j0i8i7i30k1j0i8i7i10i30k1j0i8i30k1.0.uYf7wUcTaB4
Reddie
6 jaar geleden
@Buurmannetje, vs is kennelijk een elektronische leek.
Mega informatie in je eerste link.
koraal19
6 jaar geleden
zo, dat heet Data Poort en die stekker kan je gewoon op markt kopen ,heel veel dankt voor duidlijke antwoord.