Kan ik via een aux poort communiceren met een usb poort?

Wij hebben een oude stereotoren met daarbij een cd speler. Op deze cd speler zit een usb poort. Door middel van deze usb poort kan er muziek worden afgespeeld. Nu willen wij graag via een telefoon (aux en mini-usb aansluiting) muziek afspelen op deze stereotoren. Is dit mogelijk met aux naar usb kabel? Of raden jullie een andere manier aan?

Toegevoegd na 3 uur:
Toevoeging: Is zoiets als op de afbeelding wel mogelijk? Alleen dan graag met de "mannelijke" aux zodat deze gelijk in mn telefoon kan

Toegevoegd na 3 uur:
Een tulp stekker... hier zit nu de cd speler in. Deze kan er natuurlijk tussenuit;)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
TurfGraver
7 jaar geleden
De USB op de cd speler zal bedoeld zijn om USB opslsg (sticks) met muziek bestanden op aan te sluiten. Als u op de mobiel muziek bestanden staan zou het mogelijk met de mini-usb aansluiting werken. Al acht ik de kans klein.
Aux is analoog, en zal niet op deze USB gaan werken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hallo TurfGraver.
Ik zal het binnenkort eens via de mini usb proberen. Het resultaat zal ik hier plaatsen!
TurfGraver
7 jaar geleden
Zo iets dan. :)
https://www.allekabels.nl/jack-naar-tulp-kabel/6266/1198166/jack-tulp-kabel.html
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zou dat wel werken?
TurfGraver
7 jaar geleden
Alser een rca (tulp) INgang op de speler zit en je mobiel een 3,5mm trs jack audio uitgang heeft wel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het lijkt me wel dat het een ingang is. De cd speler geeft toch ook zijn gegeven aan de stereotoren?? Of zie ik dit helemaal verkeerd
TurfGraver
7 jaar geleden
Dat is dus op de versterker die ingang dan. :)
Als mobiel geen apple geval is zou het wel werken.

Antwoorden (1)

Nee dit is niet mogelijk. De cd speler is bedoeld voor een USB stick

Toegevoegd na 1 uur:
Of een CD
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Nee hoor, in een cd-speler kunnen alleen cd's worden afgespeeld.
TurfGraver
7 jaar geleden
Behalve dan de USB poort op de CD speler.
Hier passen geen CD's in... :/