Om te beginnen heb je een simulatieprogramma van android nodig, deze draait android in een programma op jou laptop. Als je er 1 gevonden hebt en je hem werkend krijgt moet je een google account aanmaken en daarmee clash of clans downloaden. Er zijn zat video's te vinden over hoe je dit doet.

Als jou doel echter is om op keerder accounts te kunnen spelen kun je ook gebruik maken van meerder google play accounts. Je wisselt dan steeds tussen accounts met de "connect" toets, wederom zijn hier zat video's over te vinden op YouTube.