Als je rode en blauwe led lichten bij elkaar zet in een witte kamer krijg je dan een gemengde kleur of blijft dit mooi Wit , Rood , en blauw?

Dus als je een witte kamer hebt (Witte muren wit bureau etc) en je plaatst rondom de kamer rode en blauwe LED lichten is dit dan ''aantrekkelijk'' voor het oog omdat die kleuren goed bij elkaar passen of gaan deze totaal niet samen zeg maar in de feiten. Als u hiervan een foto of iets heeft van een witte kamer met rode en blauwe lichten zou ik deze heel graag wilen zien!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Ligt er ook aan hoe groot de kamer is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ongeveer 5x5

Antwoorden (1)

Het werkt goed op een witte muur. De kleuren gaan natuurlijk wel in elkaar over.
Het is zo eenvoudig als je denkt. De witte muur zal groen blauw en rood kleuren, vooral in de avond zie je het goed. Heel je kamer kan beheerst worden door het licht en het ziet er Leuk uit.