Ja, dat zijn dezelfde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, in Turkije hebben ze dezelfde stopcontacten als in Nederland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik had op "antwoorden" geklikt, en daarna op internet opgezocht of het inderdaad zo is. toen ik mijn reactie geplaatst had, was jij me al voor. Rustig reageren aub en anders niet. dankjewel.
Daar hebben ze enkel stopkontacten met randaarding en niet met een pin als aarding.
Als u een platte 230V/6A stekker heeft is dat geen probleem.
Als u een ronde stekker 230V/16A met een bus als aarding lukt dat niet, met randaarding ok.