kun je call of duty zombies ook met 3e spelen?

Kun je met 3 spelers call of duty spelen op één playstation 3 ?
Want ik kan maar één controler extra toevoegen. En als dit kan hoe moet ik dat dan doen ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Je kan 3 controllers aansluiten op je ps3, voor zombies local multiplayer geloof ik en als je ps3 een extra controller detecteerdstaat er onder je naam: press x to add player, dit doe je voor controller 2 dan klik je op controller 3 ook op x en dan zit je met 3 in een local lobby.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik meen me te herinneren dat je zombies slechts met 2 spelers splitscreen kan spelen.