Hoe weet ik welke "platte"tv geschikt is om een smartcard van digitale tv in te doen?

Sommige platte tv's kunnen direkt een smartcard van Ziggo er in hebben, zodat ik het kastje van Ziggo niet meer nodig heb.

Welke afkorting zie ik dan bij de specificaties staan?
Zijn er nog merken die jullie voorstellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

CI+
Let wel: je heb nog wel een CAM nodig (is soort hoesje om je smartcard).
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er moet een CAM module in passen en CI+ondersteunen. Maar de lijst met alle tv's die door Ziggo getest zijn en waar ook ondersteuning op gegeven wordt, vind je op de website van Ziggo.

Een aanvulling daarbij, er zijn nog tv's in testfase die wel kunnen werken. Ik heb zelf een Philips PFL8404 en die staat in op de Ziggo lijst, maar werkt bij mij al maanden perfect. Dit type is trouwens een erg goede tv, met leuke extras voor een niet al te hoge prijs.
paulus811
14 jaar geleden
een tv waar een ci+ tuner inzit , die + is heel belangrijk.