Hoe zit het met de de draadloos tv kastjes van kpn?

Ik wil graag draadloos tv in mijn kamer, omdat de kabel die is getrokken (waarmee ik nu tv kijk) super slecht ontvangst heeft.
Ik ben daarom gaan zoeken naar draadloos tv op google en kwam zo terecht bij kpn. Ik wil ook zo'n kastje dus ik zoeken op marktplaats, en ja hoor ze worden in grote aantalle aangeboden. Nou komt mijn vraag: als ik zo'n ontvanger koop kan ik dan ook draadloos tv ontvangen zonder extra abonnement kosten te betalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt denk ik beter kijken voor een signaalversterker, deze kun je voor niet al teveel geld kopen bij een bouwmarkt bijvoorbeeld.

Het beste antwoord

Met een digitenne-kastje kun je gratis Ned. 1-2-3 & regiozender ontvangen. Als iemand met digitenne-abonnement bereid is jou "mee te laten liften" kost het eenmalig aansluitkosten, maar daarna niks, tot 3 kaartjes kunnen op 1 abonnement van 9 euro per maand geactiveerd worden.
Ik heb zelf 2 kaartjes voor thuis en in de truck, een kennis kijkt gratis op mijn kosten.

Gr. Koos.

Toegevoegd na 1 dag:
Met ingang van 1 juni is de nieuwe zenderindeling van Digitenne van kracht geworden: er zijn nu 29 kanalen die je op abonnement kunt ontvangen, 4 sowieso gratis, 23 op normaal abonnement en 2 voetbalkanalen tegen extra betaling.

Toegevoegd na 1 dag:
De ontvangst van Digitenne is afhankelijk van de plaats waar je antenne staat:
Als je op de begane grond in een drukke straat woont zal het signaal af en toe gestoord worden door langsrijdende brommers, maar op de tweede verdieping bij een raam zal de ontvangst waarschijnlijk prima zijn.
(bij mij in Delft tenminste)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, je moet een digitenne abonnement hebben omdat je een geactiveerd kaartje van KPN nodig hebt om digitale televisie van KPN wilt kijken.

Zo'n abonnement kost 9 euro p/m en 25 euro activatiekosten.

Wel kan je een 2e en 3 kaartje krijgen voor 4 euro extra per kaart op 1 abonnement.

Dus als jij iemand kan vinden die al digitenne heeft, kan je proberen te vragen of jij via zijn abonnement een extra 2e/2e kaartje kan regelen.

het kan zijn dat hij er meer dan 4 euro p/m voor vraagt, maar als je geluk hebt, dan krijg je hem voor 4 euro p/m mee :).

Toegevoegd na 28 seconden:
2e/2e hoor 2e/3e te zijn

Toegevoegd na 1 uur:
Zie onderin deze pagina "wat kost digitenne" knop voor de huidige prijzen:

http://www.digitenne.nl/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Digitenne&gclid=CJffvvrskKkCFYeq3goddQHtIw#