Als ik een film stop zet in een blu-ray speler, gaat hij dan later verder waar ik hem stop zette?

Als ik bijna altijd een film kijk die meer 2 uur duurt, zoals Pirates of the caribbean: The curse of the black pearl, dan wil ik hem graag opsplitsen om zo een hoofdpijn te voorkomen. Bij mijn oude dvd-speler deed hij dat gewoon. Gaat dit dan ook gebeuren bij een blu-ray speler?
Ja, ik weet al dat, dat met een blu-ray film gebeurt, maar gebeurt dat ook met een dvd?

3 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Nee niet altijd. Bij veel films (ook op DVD) zal dit werken, maar er zijn ook schijfjes waarbij dit niet zal werken.

https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00030203
-De optie Resume Play (Afspelen hervatten) werkt niet bij BD Java (BD-J)-films. Kijk op het hoesje of de verpakking van de film om te zien of het een BD-J-schijf is. Als op de BD-hoes BD Live of Bonus View staat, is dat een aanwijzing dat het een BD-J-schijf betreft.
-Afhankelijk van de schijf is Resume Play (Afspelen hervatten) niet mogelijk.

Persoonlijk gok ik dat een blockbuster als Pirates of the Caribbean dit wel zal ondersteunen.