Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een film stop zet in een blu-ray speler, gaat hij dan later verder waar ik hem stop zette?

Als ik bijna altijd een film kijk die meer 2 uur duurt, zoals Pirates of the caribbean: The curse of the black pearl, dan wil ik hem graag opsplitsen om zo een hoofdpijn te voorkomen. Bij mijn oude dvd-speler deed hij dat gewoon. Gaat dit dan ook gebeuren bij een blu-ray speler?
Ja, ik weet al dat, dat met een blu-ray film gebeurt, maar gebeurt dat ook met een dvd?

3 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee niet altijd. Bij veel films (ook op DVD) zal dit werken, maar er zijn ook schijfjes waarbij dit niet zal werken.

https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00030203
-De optie Resume Play (Afspelen hervatten) werkt niet bij BD Java (BD-J)-films. Kijk op het hoesje of de verpakking van de film om te zien of het een BD-J-schijf is. Als op de BD-hoes BD Live of Bonus View staat, is dat een aanwijzing dat het een BD-J-schijf betreft.
-Afhankelijk van de schijf is Resume Play (Afspelen hervatten) niet mogelijk.

Persoonlijk gok ik dat een blockbuster als Pirates of the Caribbean dit wel zal ondersteunen.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding