ik heb led strips gekocht en ik zou ze graag verkorten. wat heb ik dan nodig?

mijn led strips zijn 10 meter maar ik heb 7 meter nodig. en die 3 meter zou ik ook nog willen gebruiken.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Je hebt niets meer nodig dan een schaar en een soldeerbout, je knipt op de daartoe aangewezen markeerpunten op de gewenste lengte, en het stuk wat je overhoudt soldeer je weer wat draadjes.
Toegevoegd op 05 augustus 2020 13:15: afbeelding
Plaatje bij antwoord